.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز فعالیت نوروزی جمعیت هلال احمر از 15 اسفند
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آغاز فعالیت نوروزی جمعیت هلال احمر از 15 اسفندماه امسال و ادامه آن تا 15 فروردین‌ماه سال آینده، از تشکیل تیم‌های واکنش سریع در همه استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مرتضی سلیمی شنبه‌شب در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 500 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده‌های بین شهری کشور فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 50 پایگاه جمعیت هلال احمر در حال ساخت بوده و تا اردیبهشت‌ماه 1396 فعالیت خود را آغاز می‌کنند، افزود: با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال جاری و در پیش بودن روزهای ابتدایی سال آینده مسافران و گردشگران زیادی در نوروز به استان‌های مختلف سفر دارند.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به جای داشتن مسافرت‌های تابستانی بعد از پایان بهار تصریح کرد: تعداد پایگاه‌های جاده‌ای، شهری ثابت و سیار کشور به حدود یک‌هزار و 400 پایگاه افزایش می‌یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه تیم‌های امداد و نجات و تیم‌های داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور از 25 اسفند‌ماه امسال فعالیت‌های نوروزی خود را آغاز می‌کنند، ادامه داد: این فعالیت‌ها تا 15 فروردین ماه آینده ادامه دارد.

سلیمی با تأکید بر اینکه بیش از 60 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر در کشور فعالیت دارند و 50 هزار نفر نیز ساماندهی شدند، یادآور شد: امید داریم با فعالیت جمعیت هلال احمر خدمات مطلوب به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: پایگاه امداد و نجات کوهستان مازندران در شهر رینه بخش لاریجان آمل برای امدادرسانی سریع در منطقه بسیار مهم است همچنین این مرکز با هدف توان‌افزایی، آموزش‌های تخصصی امدادرسانی کوهستان و بهره‌گیری از نیروهای آموزش‌دیده در حوزه‌های مختلف امدادی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور در مورد تشکیل تیم‌های واکنش سریع امداد در همه استان‎های کشور گفت: این تیم با 15 عضو در مراکز استان‌‎ها و 9 عضو در شهرستان‌ها فعالیت دارد که به منظور امدادرسانی سریع، صحیح و موثر در حوادث با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و اقلیمی در نظر گرفته شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.